تئاتر

تصاویر تماشای از یونان ، با تماشا این عکس ها دلتان می خواهد به یونان سفر کنید (تور ارزان یونان)

وقتی به یونان فکر میکنین، اولین تصاویر تماشای از یونان که به ذهنتون میاد میتونه برگ های زیتون و افلاطونی باشه یا بازدید از آتن به منظور بقایای آکروپلیس. تمدن طولانی که خاستگاه دموکراسی شناخته شده و کشوریِ همه چیز برای یه توریست تمام عیار رو داراست. فرهنگ...

13 دی 1401

امین تارخ درگذشت

امین تارخ متولد مرداد ماه سال 1332 در دهه 50 از دانشکده هنر های نمایشی دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد و در طول حدود نیم قرن فعالیت در عرصه بازیگری نقش های ماندگاری را در سینما، تئاتر و تلویزیون خلق کرد.

4 مهر 1401

استان آنکارا در یک نگاه

آنکارا یکی از استان های ترکیه است که مرکز شهر آن، آنکارا است و این شهر امروزه به عنوان مرکز ترکیه شناخته می گردد.

29 اسفند 1400

معرفی هتل 4 ستاره کراون پلازا در سالزبورگ

هتل کراون پلازا سالزبورگ | Crowne Plaza Salzburg - The Pitterبا بازسازی که بر روی هتل کراون پلازا سالزبورگ Crowne Plaza Salzburg - The Pitter در ماه می 2014 انجام گرفت نام آن به ایملائور پیتر IMLAUER HOTEL PITTER Salzburg تغییر یافت. این هتل 4 ستاره در ابتدا در سال 1864 به وسیله خانواده پیتر افتتاح شد....

6 اسفند 1400

تور استانبول: نمادین ترین پل های استانبول کدامند؟

استانبول دنیا شهری نام آشنا با جاذبه های بی شمار است که آن را به مجذوب کننده ترین مقصد در انواع تور ترکیه بدل می نماید. بیشتر گردشگران تصویری که از استانبول به خاطر دارند، شهری با پل های متعدد است. نمادین ترین پل های استانبول را بشناسید.

26 بهمن 1400

بهترین منطقه ها لندن برای اقامت

هزینه های اقامت در شهر لندن در مقایسه با سایر شهرهای اروپایی گران تر است، ولی با اندکی تحقیق می توان مکان مناسبی را برای مسکن در این شهر پیدا کرد.

1 بهمن 1400

دلبری دختر زیبای محسن کیایی !

خبرنگاران : محسن کیایی بازیگر ایرانی فیلمی از گله های دخترش را به اشتراک گذاشت.

2 آذر 1400

رونمایی از جایگزین مهدی پاکدل در خانه بهنوش طباطبایی !

خبرنگاران:بهنوش طباطبایی ظاهرا بعده طلاق از مهدی پاکدل با نارنگی خان گربه خپل و پشمالو اش ازدواج کرده است!

21 آبان 1400

چهره داغون شقایق دهقان بعد از طلاق ! ، چقدر شکسته و پیر

خبرنگاران: شقایق دهقان اخیرا مصاحبه جنجالی انجام داده است . چهره بی روح این خانم بازیگر نکته ای بود که توجه بسیاری از مخاطبانش را در پی داشت.

18 مهر 1400

بازیگر معروف سریال امام علی (ع) درگذشت

خبرنگاران : ابوالفضل شاه کرم بازیگر حرفه ای سینما، تئاتر و تلویزیون که سابقه بازی در آثاری چون دوئل، خرس و مریم مقدس را داشت، از جهان رفت.

27 تیر 1400

رضا بنفشه خواه به دست در دست می رود

تهران (پانا) - برنامه دست در دست شنبه 8 خرداد میزبان رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می گردد.

5 تیر 1400

واکنش ها به قتل بابک خرمدین

در جدیدترین خبر های شنیده شده از قتل بابک خرمدین، کارگردان سینمای کشور، پدر بابک به قتل او اعتراف نموده و گفته که اقدام به بیهوشی فرزند خود نموده و سپس در حمام او را به قتل رسانده و جسدش را مثله مثله نموده است.

4 تیر 1400

بیوگرافی پرویز پورحسینی ، بازیگر توانای سینما و تلویزیون

پرویز پورحسینی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که در تاریخ 20 شهریور 1320متولد شد. وی در سریال های معروفی همچون مختارنامه بازی نموده است.

9 اسفند 1399

تمام قد دست در دست تئاتر ایستاده ایم

تهران (پانا) - حسین مسافر آستانه در پیغام خود به اهالی تئاتر در آستانه برگزاری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نوشت ما تمام قد، دست در دست شما ایستاده ایم، تا تئاتر زنده باشد. زنده باشد تا ما زنده بمانیم.

7 اسفند 1399

مقاله: 10 تا از بزرگترین مراکز خرید در جهان

این مرکز خرید واقع در شهر Dongguan در چین بزرگترین مرکز خرید دنیا است.این مرکز تجاری دارای هفت ناحیه مختلف است که برای ساخت آن از شهرهای بین المللی الگوبرداری شده است از جمله بنای Arc de Triomphe و یک کانال دارای گوندولا. همچنین دارای یک ترن هوایی در فضای باز و فضای...

26 بهمن 1399

سمنان گردی لیندا کیانی

لیندا کیانی متولد سال 59 در آبادان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی با سریال تلویزیونی ساعت شنی وارد عرصه بازیگری شدو توجه علاقه مندان سینما را به بازی و توانایی های خود جلب کرد. او در صفحه شخصی خود در فضای مجازی عکسی از خودش در سمنان...

3 بهمن 1399

امیر کربلایی زاده چگونه کرونا را شکست داد

تهران (پانا) - امیر کربلایی زاده بازیگر تئاتر ، تلویزیون ، سینما و کمدین در گفت و گو با رادیو نمایش گفت الان سه روز است که کرونا را شکست داده و در طول این مدت خود را با کلیپ های خنده دار و کتاب و حتی کتابی که در حال نگارش آن است سرگرم کرده است.

5 دی 1399

چنگیز جلیلوند صدای فردین و پل نیومن و مرد حنجره طلایی سینما درگذشت

چنگیز جلیلوند دوبلور پیشکسوت سینمای ایران که در سینمای ایران به صداپیشگی بهروز وثوقی و مرحوم فردین شهرت داشت و در سینمای جهان به جای بازیگران بزرگی مثل مارلون براندو، پل نیومن، کلینت ایستوود و ده ها بازیگر مشهور دیگر صحبت کرده بود در اثر کرونا درگذشت.

3 دی 1399

مولوی همچنان تعطیل خواهد ماند!

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد این مرکز برای حفظ سلامت هنرمندان و مخاطبان و همچنین تا زمانی که تصمیمات کارشناسانه تر در خصوص محدودیت های کرونایی اتخاذ شود، میزبان هیچ اجرایی نخواهد بود.

24 آذر 1399

خبرنگاران استاندار کردستان: طرح های عمران شهری سنندج بدون توقف در حال انجام است

سنندج - خبرنگاران - استاندار کردستان گفت: طرح های عمران شهری سنندج بدون توقف با همراهی دستگاه های مختلف و با هدف افزایش رفاه مردم این شهر از سوی شهرداری در حال انجام است.

9 مرداد 1399
تعداد: (28)